Kokeile juoksijan lihaskunto-ohjelmaa TWOgether Trainingin kanssa!

Tervetuloa TWOgether Trainingin juoksijan lihaskunto-ohjelmiin! Oletko intohimoinen juoksija, joka haluaa parantaa suorituskykyään ja vähentää loukkaantumisriskiä? Olemme koonneet sinulle räätälöidyt lihaskunto- ja voimaharjoitteluohjelmat, jotka voit tehdä mukavasti kotona.

Miksi juoksijan lihaskunto on tärkeää?

Juoksijan lihaskunto on avainasemassa, kun halutaan parantaa juoksusuorituskykyä, vähentää loukkaantumisriskiä ja tehostaa harjoittelua. Hyvin suunnitellulla voimaharjoittelulla:

  • Parannat juoksun taloudellisuutta ja nopeutta.
  • Vahvistat lihaksia, mikä auttaa vähentämään ylikuormitusvammojen riskiä.
  • Lisäät kehonhallintaa ja tasapainoa, mikä tukee tehokkaampaa ja turvallisempaa juoksutekniikkaa.

Juoksijan voimaharjoitteluohjelma eritasosille

Olemme kehittäneet eritasoisia juoksijan lihaskunto-ohjelmia, jotka on suunniteltu erityisesti juoksijoiden tarpeisiin. Olitpa sitten aloittelija tai kokenut maratoonari, löydät meiltä sopivan ohjelman, joka auttaa sinua saavuttamaan tavoitteesi.

Meidän treenikirjastostamme löytyy monipuolisia harjoituksia, jotka keskittyvät juoksijalle kriittisiin lihasryhmiin, kuten jalkoihin, keskivartaloon ja ylävartaloon. Harjoitukset on suunniteltu niin, että voit tehdä ne kotona ilman erikoisvälineitä.

TWOgether Training – ei vaan juoksijalle

Vaikka keskitymmekin tässä osiossa juoksijan lihaskuntoon, tarjoamme laajan valikoiman muitakin treenejä. Meiltä löydät monipuoliset ohjelmat kehonpainoharjoitteluun, pilatekseen, joogaan ja muihin treenimuotoihin. Palvelumme päivittyy kuukausittain uusilla treeneillä ja viikoittain päivittyvillä treeniohjelmilla.

kaikki kotitreenit - twogethertraining.fi

Asiakkaiden kokemuksia TWOgether Trainingin juoksijan lihaskunto-ohjelmista

OHJAAJASI

Personal trainer & Hyvinvointivalmentaja

Heidi Tainio

Hei, olen Heidi Tainio, kahden lapsen äiti ja toinen TWOgether Training perustaja

Olen koulutukseltani personal trainer, IIN hyvinvointivalmentaja sekä pilates- ja joogaohjaaja.

Olen luonteeltani iloinen ja innostuva seikkailija. Asuin 15 vuotta ulkomailla, useissa Euroopan maissa sekä jenkeissä. Kouluttauduin maailmalla hyvinvointialalle ja mm. Lontoon, Amsterdamin sekä New Yorkin hyvinvointitarjonnasta imin vaikutteita niin kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin kuin omaan tyylini ohjata. Ohjaukseni pohjautuvat pilatekseen- keskivartalon hallintaan ja oikeisiin liikeratoihin. Tekniikka, tekniikka, tekniikka, sitä painotan.

LUE LISÄÄ

Mottoni: Life is a journey- not a destination.

Blogi: https://heidionthego.com/

Personal trainer & Hyvinvointivalmentaja

Laura Enroth

Liikunta on aina ollut minulle elämäntapa ja kulkenut mukanani aina. Nuoruuteni vietin lähinnä pesäpallon, hiihdon, baletin ja sulkapallon merkeissä. Lähes laji kuin laji kiinnosti ja urheilupitäjällä asuessa ne oli helposti saatavilla.

Ajatus liikunnasta ammattina nousi heti ylioppilaskirjoitusten jälkeen. Välivuoden aikana kävin liikunnanohjauksen peruskurssin, joka antoi valmiudet ohjaamisen lisäksi myös monipuolisesti eri lajien kirjoon. Akateeminen polku vei voiton ja opiskelin Lapin yliopistossa kasvatustieteen maisterin tutkinnon lisäksi hallintotieteiden maisteriksi.

LUE LISÄÄ

Blogi: https://juoksujalkaa.vaikuttajamedia.fi

JÄSENYYSTASOT

Voit tilata palvelun itsellesi kuukaudeksi tai kestotilauksena vuodeksi kerrallaan. Liikuntaeduista meille käyvät Epassi, Edenred sekä Smartum. Epäselvissä tilanteissa ota yhteyttä: info@twogethertraining.fi